´´

´hallåå däär :D
det var riktigt tag sen jag skrev här i bloggen men nu så skriver jag lite för skojjs skull. jag pallar inte anstränga mig det här med bloggen. Jaa vad har hänt med mig då?? just nu har jag sportlov som snart är över..
deprimerad

men jag har njutit som fan, pluggat lite här och där mest på matte iaf. Igår så träffade jag e,s och z vi had en liten hemma kväll hoss z skit mysigt, efter allt vi åt mår jag illa nu. Jag måste hitta ett bra gym, måste komma i form. Sen börjar gymnasiet ochså... katedral som första val , hoppas inshallah jag kommer in. Jag sitter och lyssnar på en grym låt av sean kingston, wrap you around me. luv it.  Snart är denna tråkiga vinter slut.. i guess? sen våren? eller haha eller kommer våren efter sommaren.. jag är seriös nu..

jaja är hemma själv nu, känner för att dusha och fräsha upp mig, så ska ta och göra det snart.Mamma kommer hem från örebro idag, hon har vart där i ett par dagar but now shes back

jag måste ner till örebro fan..kanske några dar under påsklovet. Jag tror det blir så menmen vad har jag kvar att säga... ajuste jag tvättar mina kläder idag men jag vågar inte gå ner till källaren själv så jag får vänta till någon kommer hem^^  nu rullar jag vidare hat så bra

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0