i know u missed me

well well well , looks whos back? ;)

 Hejsan på er med
okej jag ska sluta hitta på ursäkter på varför jag inte bloggar  men what ever ?
prao & höstlov&fest är dte jag kan beskriva de senaste veckorna med. Idag ska jag träffa ehlimana & zeinab. Det kmer bli grymt kul, eh..som alltid?

sen imorgon är det fredag? fyller inte mona år då hahaha jag har inte köpt present åt henne ännu :( hon ska ha fest på lördag och har ingen aning om hur jag ska ta mej dit. jaja tar allt sånt i sista minuten! zeinabs klass skulle ha någon fest och jag och ehlimana skulle gå?:D:D okej jag ska inte kommentera..får se hur det blir med det <3 ihihihi , ajuste jag satt och kollade på efterlys igår (haha), dem tog upp ett mord typ ngnstans.. det var typ en 19år tjej som satt och chattade på internet.., och hon har en lillebror som e 15år. och han e inte normal har har adhd(dööör omg) och deras pappa har typ ett gevär hemma lol, sedan från ingenstans kommer han den 15åriga killen och skjuter sin syster, jag ville spy av allt garv omg.. jätte konstiga *******, eller alla dem e ju konstiga :D i <3 my humor. nu ska jag skriva klart en uppsats k k k ung!!?  och sedan ÄTA MAT then ringa zeinab sen fixa mej sen träffa dem :D kisses / know u <3 me

Kommentarer
Postat av: Z

HAHAHAHAHH jag garva också åt det !! x'D han fick ett fiskspö för att inte erkänna x'D

2009-10-30 @ 20:28:59
URL: http://halvbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0