zeinab:D

En liten del av min och zeinabs dag när vi var nere i stadsbiblioteket. <3:)
texten är kopierad från hennes blogg halvbrunett.blogg.se ;)

Allt började med att jag behövde en bok om Otto Von bismarck. Vi gick till receptionisten som hade ett utseende som var..små rolig.. Så vi började små le o så..

Z: Hej, jag undrar om ni har en bok om Otto Von bismarck?
Kvinnan: Em..jaa.. Vänta lite..
Z: okej..
Kvinnan: Vem är han och är det något speciellt med honom (eller vad fan hon sa)
Z: em.. Det är en gubbe.. öhh.. (Smästa svar?)
Kvinnan: Ja, jag vet vem han är men bla bla bla
Z *Tänker* - sa hon inte nyss vem han var??? :S
Kvinnan: Vad är det för information du söker om honom?
Z: Hans tid som ledare, de tre krigen och så.
Kvinnan: mm, jag har hittat en bok. Ska den vara på svenska?
Z: ja -.-'
Kvinnan: då ska vi se.. *Håller på med datorn*

Farah kommer från ingenstans och säger..

F: Har ni en bok om honom på spanska?
Kvinnan: Jag har inte hittat en bok på svenska än, hur ska jag hitta en på spanska då?
Z: *Dör av garv*
F: Blir röd och "kvävs" nästan pga garv
Z: *Tittar bort och låtsas om inget och försöker låta bli att garva*
Kvinnan: Så, jag har hittat en bok som ligger i magasinet.
Z: em.. Vart ligger det..?
Kvinnan: Jag kan visa dig.
Z: Vad bra! :D

Då kvinnan reser sig upp och går före mig så ser jag hur kort hon är PLUS gravid. O.O'

F: springer iväg bland böcker (i think) och garvar för sig själv. (hahahahhahaha xD)
Z: *Försöker andas ut och låta bli att skratta*

Sedan går vi en trappa ner. Farah följer efter.. Några minuter senare ser jag att hon ligger över trappgrejen och skrattar tills hon gråter.

Z: *Försöker låta bli att titta på henne men hör henne ändå!*

själv pissa jag på mej när jag läste det.'


g-night<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0