when you said it was gonna last forever ..

god kväll läsare!=)
Vad har ni för er dennna tråkiga måndagskväll?
Själv har jag tagit upp mitt arsle och städat som en galning i mitt rum. Från att sortera alla kläder till att jag vet inte vad. Men är nu klar med mitt rum nu. Har vandrat runt i ''bloggvärlden'' och läst olika roliga bloggar. Vet inte om jag kommer att uppdatera så mycket nu framöver. Jag måste verkligen fokusera på studierna och göra mitt bästa med mina betyg. Kommer få mina första betyg(vilket är ca om 6veckor).

Imorgon mina vänner är Skoldagen oändligt lång. Från att börja 08.00 och sluta ca 15-15.30 (osäker) sedan komma hem. Om jag orkar annars får jag ha något sällskap tills 17.00 då börjar en timmes lektion nere i folkkunga. Har hemspråk... min lärare måste undra var jag har vart de senaste ggr , har ju haft prao i två veckor.
but do know what?? Så länge jag har mina vänner omkring mej tänker man inte ens på tiden, man har så jävla kul . Visst vissa dagar sega & alla är trötta men alltid blir det något skratt varje dag.
Nu är CSI på TV, ska gå och värma pizza i mikron

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0