natt plugg

hej där

Jaa , ni har saknat mej. Okej jag orkar inte anstränga mej för att vara social. Just nu är jag trött&irreterad.

För de här kommande timmarna ska jag spendera här vid datorn i word(grejen man skriver i) och plugga.  Fysik. Aa, nu kanske ni förstår varför jag är irreterad och ajuste min mobil är död. och det innebär att jag inte kan lyssna på musik. :@@***********
Okej farah andas in...ut
Varför jag pluggar på datorn ikväll e för att jag inte orkar skriva med mina händer, när jag är trött då blir det ful handstil och jag kan nästan inte läsa vad jag skriver. Men men. Nu ska jag hämta min döda phone och laddaren, sen hämta nått att dricka och ett äpple,sen så är det bara att köra på.
jaja godnatt roligt inlägg eller hur?


Kommentarer
Postat av: snyggingen

haha vare inte du som älskade att plugga och lära dej nya saker ;)? hahah

2009-11-22 @ 21:08:49
URL: http://marijannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0