gaga ulalala

heh roligt

hejsan bloggen! idag är det en ny dag på veckan och det är bara att hålla ut. during this week har vi 2 prov! So-ekonomi & engelska! Är mest oroad över engelskan, ekonomin kmer säkert inte va värsta svårt, eftersom de andra klasserna redan gjort det provet, snacka om att jag fråga efter varenda sak. Japp
Snart är det jul, inte för att jag firar men för att det är jul lov, & för att jag fyller år, och massa annat kul kommer hända under jullovet i can't wait!


Mycket plugg och sånt kommer det va här framöver denna vecka är det 2 prov , & nästa är det 2 till. fysik! & matte fysiken går bra faktist hoppas det går bra på provet inshallah! Men nu mina små kära vänner ska jag in to my room och läsa som en galning( jag kommer verkligen inte tända på TV;n) samhälle
!:D me like, ska välja samsam i gymnsaiet ochså, oh herre gud

gymmnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0