första skoldagen på tre veskor

damn.

Det var en vanlig skoldag som alla andra. What more can i say?

När jag hade musik i öronen och högt sjungde med ,cyklande  i suddenly saw a white head. Första tanken : zeinab.

Tralala började cykla bakom henne och i tankarna hade jag; Åh om jag bara hade ett baseboll trä skulle jag kunna använda det på henne, exelent.

Och atoumatiskt.(såklart liksom?) så cykla vi hem till moi för att lämna min väska, fixa sjalen alltså när man går hemifrån är den såhär perfekt, när man börjar cykla och anstränga sej så ser det ut som någon har skjutit på huvet. irreterad*

jaja sådär lite rolig&trött vanlig måndag.
Jag ska snart ta mej in till köket och fixa mat efteråt i will read my lovely book.

kramar

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe, okej ;P jag tkr inte han varit bra ngn gång typ x)

2009-11-02 @ 20:40:48
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0