F-A-I-L-E-D

så deprimerad  att jag och tjejerna inte gjorde något last night. vi skulle verkligen inte gå till salam och köpa ägg och använda dem...verkligen inte. Vi hade kungligaste planerna sen så glömde jag överhuvut allting , jag gick till min kusin på fredagen tror jag hehe jag har aldrig vart hemma hoss henne..sen var min andra kusin och en vän till dem där ochså.  vi hade grymt kul, gick till cloetta center och gud *svävar* vi gick verkligen bara dit en gång. G-O-D-I-S . Min bror bor nära mina kusiner and we decided that we should go and visit him. =) jag har aldrig gått och hälsat på honom, bad sister i am. Skojja he loves me :D         not

nej jag driver...


Aja hmm vad har jag kvar att skriva... typ inget förutom att jag
ÄLSKAR TAKING THE STAGE.  Omg snacka om bäst typ.., nej desperete housew& greys är det, men älska TTS liksom? who dont???!

över till vad jag ska göra idag =)


 Idag ska jag hålla på med tidingarna på förmiddagen, sedan måste jag ringa zeinab.  Nu lyssnar jag gå Obsessed-Mariah Carey. undrar ni om den är bra? vill ni veta svaret? aa den är typ sämst. Varför har jag kvar den på mobilen?? Gud vet


höstlovet är slut. Imorgon är man tillbaka på skolbänken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0