''*

Jag har nu hittat lusten att ta tag i all plugg som kommer här framöver. Jag hann gå igenom massa mål på fysiken och det sitter nog. gud vad nice:D Men det är inte över än. Imorgon is it onsdag, ganska soft dag och så har vi idrott måste packa ner alla grejer. Nu har jag bestämt mej för att vara med på alla idrottslektioner som är kvar. Bra va?   Nu sitter jag vid datorn,ska läsa lite roliga bloggar hihi its so fun. Och sedan sätta mej vid soffan för desperete housewifes =). Dagens höjdpunkt med tisdagar;)
Lite snabbt om att det är eid på fredag gud vad nice det kommer bli inshallah, och min syster kommer på torsdag. mwaha okej time to go

kisses baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0