eid mubarak

hejsan där!

Sitter här och lyssnar på olika glada eidlåtar* haha dem är så sköna sådär, native deen just nu. Men fan vad roligt dagen vart hittils, jag vaknade vid 7 och fixaade mej,  shiet vilken känsla asså:D men iaf jag och hela familjen drog iväg till cupolen där vi skulle be eid-bönen. Träffade masser av människor därborta:) gött asså. Därefter kom jag hem och vi fixade till maten och sånt. Sedan firade vi, åh så kul:) + mina kusiner kom ochså:) nu har jag städat undat , mamma fixar middagen tills ikväll. Men today this speciell day i will meet zeinab and ehlimana. hihih:) jaja vi ska iaf träffas i stan lite senare. vet nte hur mke klockan är nu ens :D men vetni vad nu ska jag sluta skriva, omg jag måste ringa mubarik ochsåå!!!!:O den kon. men aja kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0