detta fält måste fyllas i. freaks?

hejsan bloggen!
värsta glada humöret just nu, :D wonder why?
whatever idag var det onsdag? dagen började med ett besök i sjukhuset. och sedan fara till skolan för massa lektioner. Men det var en såndär soft/lung/TRÅKIG dag. hände typ ingenting.men ja what can i say? denna vecka har var fabilous baby. allt har flytit på , bra betyg osv :). Längtar tills helgen , jag gör alltid det men endå:) jag och zeinab skulle nämligen se någon skräckfilm på bio men hon hade redan sett den ,hon tyckte inte den var sådär wow bra lixom. Men jag vill endå gå och kolla på någon rolig film. inte new moon, för jag har inte sett den första. fråga inte varför.., för jag vet inte svaret på det. ska dessutom handla en del kläder till eid. Igentligen skulle det komma massa från dubai men när de väl hade kommit , var det ett par kjolar i tråkiga färger.
- nej tack.

Ser framimot denna eid =) hoppas det blir en sådandär eid som man säger ; fan jag önskar den dagen aldrig tog slut.

hmm vet inte vad jag ska skriva nu. Nu när jag mesat vid datan en stund till ska jag plugga fysik, måste fixa minst vg på den;)...,o sen är det greys tonight:D

inget mer för min del , ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0